sobota, 15 listopada 2014

Wracam!


Jest dokładnie 02:00 w nocy, a ja zebrałam się aby napisać tą notkę. Wczoraj (piątek) odbył się pogrzeb, bardzo bliskiej mi osoby. I również wczoraj przeczytałam list od tej osoby. List, w którym ta osoba, wręcz żądała ode mnie, abym nie przestawała pisać, więc mam zamiar nie przestawać i dodawać tutaj nowe notki. Co prawda, nie mam zamiaru ciągnąć, tego, że rozdział będzie co piątek, bo raczej wątpie, abym w tej chwili potrafiła trzymać się terminów, ale będę dodawała rozdziały wtedy, gdy je napiszę. Mam nadzieję, że to jest uczciwy układ. Nie opuszczę pisania, ale nie będą to też cotygodniowe notki. Mogą one pojawiać się raz w miesiącu, lub nawet po 2-3 razy w tygodniu, jeśli dostanę przypływu weny i chęci do pisania :)

Nie wiem co jeszcze mam napisać. Chyba już zamieściłam w powyższej notce, wszystko co chciałam. Wracam do pisania i to chyba się najbardziej liczy prawda? Mam nadzieję, że również tak myślicie :)

Tak więc dozobaczenia wkrótce. Noel Styles (Ewa)

3 komentarze:

  1. Ciesz sie że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam przeczytać opowiadanie Crazy mind, które jest remake'iem autorki opowiadania o tym samym tytule. Dostępne jest na Wattpadzie i blogspocie z tego co wiem.

    http://www.wattpad.com/80812212-crazy-mind
    http://haveyougotcrazymind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń